Personvernerklæring

Kontaktskjema
Informasjonen du sender inn via kontakskjemaet genererer en melding som sendes som e-post fra nettsidens server til en dedikert e-post på domenet adventkirken.info. E-posttilbyderen er Google.

Nyhetsbrev
Adventistkirken i Arendal benytter MailChimps nyhetsbrevtjeneste. Du kan når som helst se og endre informasjonen du har oppgitt da du tegnet nyhetsbrevabonnementet. Å avslutte abonnementet kan gjøres når du selv ønsker. Du finner lenke til avmelding i bunnen av hvert nyhetsbrev.