Menighetsturen til Vegårtun våren 2005

Så var menighetsturen sammen med venner fra Mandal, Kristiansand, Skien, Porsgrunn og Sauherad menighet over for denne gang. Temaet var fra Salme 23 i Bibelen, et flott tema som ble belyst med sang og musikk i talene/andaktene. Når det hele foregår på et så vakkert sted som Vegårtun ved Vegårvann så ble opplevelsen helt topp.

En tradisjon vi har prøvd å holde vedlike er å ha de kreative bibelopplevelsene og båtseilasen, et annet fast innslag er fisketuren. Tidlig en morgen, med blå himmel, speilblankt vann og lyden av orrhanens spill, rodde/padlet vi ut til stedet hvor vi hadde satt garn dagen før, det var en flott opplevelse og veldig spennende for speiderne. I år ble det helt topp. Vi fikk 7 tryter og 7 ørret som speiderne senere renset. Takk til alle som var med å gjøre denne helgen så herlig, og takk til Gud for alt det fine han har skapt!

Møte med allsang

Padling i Vegårvann