Fotballcupen i Mjøndalen 2023

Fotballcup 2023 var en gøy og fin opplevelse som har blitt en tradisjon for oss ungdom i Arendal menighet. Denne dagen har vi vært sammen og delt smil, masse heia rop og ligging i gresset etter mange kamper på rad. Denne dagen var selvfølgelig ikke uten skader men vi som et lag var der for hverandre og passet på at alle skulle ha det greit. Det viktigste denne dagen var at vi var sammen som en menighet og tilbrakte tid med andre menigheter rundt om i Norge. Det var mange nye treff og også gamle venner. Vi så ikke på denne dagen som en dag om å vinne kampen om hvem som er det beste fotballaget. Men vi så på denne dagen som en dag vi kan ha det gøy og kose oss masse, og dette var det viktigste.

Tekst: Svetlana Moisei. Foto: Torbjørn Fors.