Arendalsuka 2018

Adventistkirken i Arendal var tilbake på Arendalsuka 2018. Denne gangen ble det plass 176. Arendalsuka vokser og vi var et av de 200 stands som var satt opp i hele Arendal fra torget ned til Pollen med fullriggeren Sørlandet på ene siden og Norges største og eldste skværriggete seilskip Statsraad Lehmkuhl på den andre siden.

Mandag 13. august ble stand rigget opp med informasjon om Adventistkirken i Arendal, diverse litteratur og blader om vår tro, bønnekort og den kommende Hjelpeaksjonen med ADRA Norge. Det ble mange interessante samtaler ved våres teltplass nr. 176 med litt vegetariske smaksprøver og frukt. Fredag 17. august var siste dag og vi sier takk til alle som kom innom for en prat og velkommen til vår kirke på Klevgaten 5 i Arendal.

(Foto: Gunn Ommundsen)