Barnekoret Saudiomix

Lørdagen 11. mai var det besøk av Saudiomix, et barnekor fra Sauherad. Dio betyr Gud og budskapet de formidler kommer nok fra Ham. De hadde enstemmig valgt å besøke kirka vår. Det ble en ny innvielse av Tangen 3. Programmet var med barn i skolealder, og med dem ble kirka helt full. Et herlig pust av frimodige barn og unge. De snakket personlig om sitt liv og om hva Gud gjør for dem. De ledet hele programmet selv!

Flotte stemmer med kraft og klarhet, solosang og duetter! Ord som formidlet håp, trøst og lengsel. Bønn 5. Mos. 31,8; Herren, Han er den som går foran deg. Han skal ikke slippe deg og ikke forlate deg. Frykt ikke.

De sang: La oss fylle jorden med litt himmel, og det gjorde de! Det ble en høytidsstemning denne vakre vårdagen som Saudiomix klarte å formidle. Takk for at dere kom!

(Klikk på bildene for stor versjon, deretter klikk på pil til høyre venstre for bildene for å bla frem eller tilbake. Klikk på krysset for å lukke visning med stort bilde. Foto: Torbjørn Fors.)