Menighetstur til Hovden i Setesdal

Vi i Valle fikk besøk fra menigheten, Adventkirken i Arendal (Arendal, Risør, Tvedestrand, Grimstad) fra 4. til 5. oktober 2014. Vi som bor i Valle reiste til Hovden og hadde på lørdagen en familiegudstjeneste sammen med menigheten vår i Arendal. Samlingstedet for helgen var på Hartevassbu, ikke langt fra Hovden sentrum.

Vi hadde det kjempekjekt og ble mer kjent med hverandre. Etter gudstjenesten hadde vi «potluck» (middag/dessert). På lørdag kvelden gikk vi på tur og koste oss med sang og lek.

På søndag 5. oktober. var vi i Hovden badeland og badet sammen fra klokken 11:00 til 14:00. På veien hjem ble menigheten fra Arendal med familiene fra Valle med for å se hvor de bodde og etterpå reiste de hjem.

Turen ble koselig og kjempegøy både for barn og voksne. Vi takker dere for en slik tur og besøket fra dere. Vi håper at dere kommer igjen på besøk til oss i Setesdalen. Vi takker særlig til SABU for å sponse en slik tur. Tusen Takk!

Med vennlig hilsen, Valle familier v/ Htoo Thaw David

(Klikk på bildene for stor versjon, deretter klikk på pil til høyre venstre for bildene for å bla frem eller tilbake. Klikk på krysset for å lukke visning med stort bilde.)