Barne- og familieweekend

Helgen 26. og 27. september 2015 arrangerte Adventistkirken i Arendal barne- og familieweekend. På sabbaten var kirken fullsatt og vi kunne glede oss over fellesskapet i budskapet om vår frelser. Gudstjenesten skulle ha et spesielt fokus på barna, og vi kunne glede oss over at flere barn bidro med flott sang, piano- og klokkespill.

Etter gudstjenesten var vi samlet til «potluck» (fellesskapsmiddag). Dagen ble avsluttet med tur i det fri med Stølsvika på Hisøy som utgangspunkt. Vi kunne glede oss over nydelig vær og et flott tur i et naturskjønt område.

På søndagen møttes vi igjen. Denne dagen sto tur til Evje Mineralpark på programmet. Også denne dagen var vi velsignet med et praktfullt vær. Vi hygget oss i den fine parken og betraktet stein og mineraler i alle fasonger og farger fra alle verdens hjørner.

En takk rettes til alle som var med på å gjøre dette til en uforglemmelig helg.

(Klikk på bildene for stor versjon, deretter klikk på pil til høyre venstre for bildene for å bla frem eller tilbake. Klikk på krysset for å lukke visning med stort bilde. Foto: Torbjørn Fors og Per Torfinn Andersen.)