Dåpshøytid i Kristiansand

Den 18. november var det en høytidssabbat i Kristiansand Adventistkirke. Adventistkirken i Arendal ble for liten når vi skulle ha dåp av tre ungdommer. Det var søskene Ta Er Law Kinny, Kei Blut Kinny fra Valle og Htoo Ku Nyo fra Kristiansand/Åseral. De har hatt bibelstudier med pastor Per de Lange og ønsket nå å følge Jesus og bli en del av fellesskapet i kirken vår.

(Klikk på bildene for stor versjon, deretter klikk på pil til høyre venstre for bildene for å bla frem eller tilbake. Klikk på krysset for å lukke visning med stort bilde. Foto: Torbjørn Fors.)

Det var Finn Andersen, pastor i Adventistkirken i Kristiansand som talte på gudstjenesten og pastor Per de Lange som forrettet dåpssermonien. Etterpå ble det et hyggelig sosial samling med mat. Takk til menigheten i Kristiansand for at vi kunne dele denne sabbaten sammen og for all hjelp.