Baklukesalg/loppemarked for ADRA Norge

Søndag 23. august ble starten for Adventistkirken i Arendal og Hjelpeaksjon 2020 – ADRA Norge. Etter kontakt med kommunen og håndsprit på bordene ønsket vi også å skape trygghet i disse koronatider. Inspirert av markedsdagene for ADRA Norge på tidligere sommerstevner i Nissedal, samlet menigheten sammen diverse gjenstander og fikk dekket tolv bord og to tilhengere.

Det var alt fra oppstoppede fugler, klær, diverse pyntegjenstander og møbler til barneleker i all mulige farger og størrelser. Det var også mulighet å få kjøpt et eget «spabad». Muligheten å få noe i magen var det også. Det var suppe, vafler i ulike farger og drikke på denne flotte sensommerdagen.

Flott å se at det også var barn i menigheten som ønsket å hjelpe andre barn (i Sør-Sudan). Vi sier tusen takk til alle som var innom og støttet Hjelpeaksjon 2020 for ADRA Norge og arbeidet de gjør for barn i Sør-Sudan og akutt nødhjelp i verden.