Konsert for Ukraina på Global Youth Day 2022

Sabbaten 19. mars var det «Global Youth Day 2022». Det er en dag hvor adventistungdommer over hele verden gjør noe spesielt for andre mennesker. I Arendal Adventistkirke valgte barn og ungdom å gjøre noe for situasjonen i Ukraina.

Det ble en konsert der mange deltok med sang, musikk, bibellesning og utdeling av håndskrevne kort med oppmuntrende bibelvers på. Vi fikk også direkte kontakt med en søstermenighet i Ukraina. De kunne følge konserten på WhatsApp, og vi kunne prate med dem direkte over storskjerm. Vi delte håpet vi har i Guds ord og bad sammen.

Det ble mulighet å støtte arbeidet som ADRA Norge gjør i Ukraina, med å gi en pengegave. Takk til barn ungdommen for en flott konsert og til alle som støttet ADRA Norges arbeide i Ukraina.